• 12 aprilie 2024, Adriana BURLACU
În ultima perioadă, apar din ce în ce mai multe înșelătorii, și nu sunt deloc puțini cei care cad pradă escrocilor care le-au pus la cale. Pe această cale, Poșta Română a remis un comunicat de presă prin care anunță că multe persoane s-au plâns că au primit mesaje prin care erau înștiințate că au un colet care nu poate fi livrat, iar pentru a reuși să intre în posesia lui, ar trebui să dea click pe un link. Potrivit reprezentanților Poștei Române, aceste mesaje nu le aparțin, iar cei care le primes car trebui să nu le dea curs acestora.
„Poșta Română operează exclusiv cu site-ul său oficial și cu pagina de Facebook. Orice altă variantă de nume de website, care ar putea părea oficial și real, nu aparține companiei noastre și nu trebuie accesat. Dacă ați primit un astfel de mesaj, vă rugăm să: nu deschideți acel mesaj și să îl marcați ca spam; nu accesați link-ul! Rețineți! Compania Națională Poșta Română comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclientiâropost.ro; noreplyâropost.ro. De asemenea, Poșta Română nu solicită clienților să furnizeze date cu caracter personal, informații bancare confidențiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN și nici efectuarea de plăți online ale unor taxe vamale”, este mesajul transmis de reprezentanții companiei.