Cu Podul peste Dunăre, trei drumuri expres și unul Transregio, Brăila devine unul dintre cele mai importante noduri rutiere din România și cel mai important nod rutier din sud-estul României!“Nu vorbim de ceea ce se va face, ci vorbim de CEEA CE AM FĂCUT! Proiectele de infrastructură rutieră, care au luat naștere odată cu ridicarea podului peste Dunăre, nu mai sunt doar idei simple, uitate prin sertarele miniștrilor care s-au tot perindat pe la Transporturi.
Sub conducerea lui Sorin Grindeau, cu ajutorul europarlamentarului Mihai Tudose, dar și cu implicarea parlamentarilor PSD, Brăila a cunoscut o importată dezvoltare în ceea ce privește infrastructura rutieră”, a precizat
Mircea Florin, candidat al Partidului Social Democrat Organizația Județeană Brăila, pe poziția doi la Camera Deputaților.INVESTIȚII în sectorul rutier
- Finalizarea podului peste Dunăre de la Brăila cu o lungime de 2.19 km, finanțat din fonduri europene nerambursabile din Programul Operațional Infrastructură Mare.
- Execuție Drum Expres Brăila - Galați aflat în stadiu fizic de realizare de 83% , cu o lungime de peste 10 km și o valoare estimată de 100 mil. euro, finanțat din Programul Operațional Infrastructură mare și din Programul Transport 2021-2027.
- Lansare licitație pentru proiectare și execuție Drum Expres Focșani - Brăila cu o lungime de 73 km și un cost estimat de 1 mld. euro, eligibil pentru finanțare din fonduri europene prin Programul Transport 2021-2027.
- TransRegio Brăila - Slobozia - Drajna - A2 și Chiciu Drajna - finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, cu o valoare a contractului de 17 064 028 lei (20 306 194 lei cu TVA). Lungimea estimată a drumului Transregio este de aproximativ 170 km.
“Investițiile în infrastructura rutieră nu se opresc aici și, în ciuda declarațiilor celor din PNL, care sunt specialiști în critică, Drumul Expres Brăila - Buzău se va realiza, indiferent de sursa de finanțare. Cu Podul peste Dunăre, trei drumuri expres și unul Transregio, Brăila devine unul dintre cele mai importante noduri rutiere din România!”, a mai declarat
Mircea Florin.