• 3 decembrie 2024, Adriana BURLACU
Pe final de noiembrie, CSEI Brăila a fost gazda desfășurării cercurilor pedagogice nr. 3, 4 și 5, din învățământul special și special integrat.
Primul dintre ele, Cercul pedagogic nr. 3, cel al profesorilor psihopedagogi și al profesorilor de terapii specifice, și care a avut două teme: “Co-teaching-ul – strategie recuperativ-compensatorie utilizată în grupurile eterogene de elevi cu CES” (referat și lecție demonstrativă), prezentată și susținută de cadrele didactice |ăruș Mariana-Andreea și Pîrlitu Viorica, precum și ,,Jocul măștilor” – Cadrul didactic- deschidere și dezvoltare personală dincolo de statut, temă susținută de prof. Gheorghiță Mihaela.
Cercul pedagogic nr.4, cercul învățătorilor și al profesorilor itineranți și de sprijin, a fost structurat tot pe două teme: “Beneficiile utilizării softurilor educaționale în procesul de învățare al elevilor cu CES”, susținută de prof. Mănăilă Giorgiana, precum și “Impactul emoțiilor în procesul de învățare al elevilor cu CES integrați în învățământul de masă”, temă susținută de prof. Iancu Simona.
Cercul pedagogic nr. 5, cercul profesorilor din învățământul profesional special din C.S.E.I. Brăila și de la structura arondată – S. G. S. Tichilești, a abordat tema: ,,Rolul disciplinelor practice în integrarea socială și profesională a elevilor cu CES”, susținută de prof. Picuș Eugenia și m.i. Dermengiu Ionel.
Responsabili de cerc au fost prof. Hornea Florentina, prof. Manole Aurora-Camelia și prof. Cloșcă Marian, iar activitatea a fost coordonată de inspector școlar pentru învățământ special, prof. Săndica Cărbunaru.